Steroids? Israel Adesanya’s inflamed chest caused many controversies


0
Steroids?  Israel Adesanya's inflamed chest caused many controversies

UFC 253 made it clear who is the best Middleweight in history, being Israel Adesanya the one who remains on the throne. This one faced Paulo Costa, the Brazilian who promised to knock him out and take away the undefeated. Of course, the latter mentioned happened, but against him. The Nigerian won by KO in the second round and still does not fall in the octagon. Now, the controversy went through the inflamed chest of the current champion.

«I will await the results of the clinical studies that I have done. I could keep you posted, or I could make people speculate. It’s fun to see people cry about it. I don’t know what this is, but you know what? With a performance like that, I’d think he was on steroids, too. Do you need something.’ It couldn’t just be him. It couldn’t be him. It must be something. So for me, it’s just fun and games, “began the Nigerian about the controversies of his physique.

“I am not one of those people who need a crutch, who when that is removed, they feel weak, they feel inadequate. You see when USADA came, a lot of people fell. Many bodies changed, and many people didn’t feel good enough without their little magic supplements. But yeah, I don’t. Skills, brother. Skills pay the bills, “he added to his words, making it clear that he does not consume any type of supplement.

You wait for Paulo to come out. I can not wait. I told you, I’m going to kill him before USADA does. When it shows up, ooh, I’m going to thank myself. Wouldn’t it be funny if it died in five months and it was cancer? It wouldn’t be funny, “he said. Israel Adesanya, recalling the unexpected death of “Black Panther” actor, Chadwick Boseman, from the aforementioned disease. Cry all you want. The bottom line is, I told you, ”he closed.

Your previous words

After beating Costa, Adesanya He commented, ‘I’m not stupid, I’m not stupid either. I told you he’s dumb. I’m smart. I understand your shit game * It wasn’t smart and I was. I took advantage of every stupid mistake he had in the cage. He knew exactly what would happen and how he was going to act. This was my 100th win in combat sports all over. Listen, one fight, two fights, three fights, four fights, five fights, six fights, up to a damn hundred.

Israel Adesanya.
Israel Adesanya.
Steroids?  Israel Adesanya's inflamed chest caused many controversies 9
Inflamed chest of Israel Adesanya.


What's Your Reaction?

hate hate
0
hate
confused confused
1
confused
fail fail
0
fail
fun fun
0
fun
geeky geeky
0
geeky
love love
0
love
lol lol
0
lol
omg omg
0
omg
win win
0
win